حمودی : امسال بار دیگر شاهد درخشش و قهرمانی هستیم
تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 12:23 | نویسنده : Reza

علی حمودی با اشاره به شرایط خوب تیم استقلال در شروع این فصل در مقایسه با وضعیت این تیم در آغاز فصل قبل اظهار کرد: با اردوی خوبی که قبل از شروع فصل در ترکیه داشتیم و سه بازی تدارکاتی که در فاز سرعت انجام دادیم، در مجموع تیم از شرایط ایده آلی برخوردار است و تصور می‌کنم که از همان ابتدای شروع فصل بازی‌های خوبی را ارائه دهیم.
وی در خصوص این سوال که با اضافه شدن مجتبی جباری به ترکیب تیم استقلال وضعیت تیم در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ چگونه خواهد بود؟ گفت: بازیکنی مثل جباری که هافبک خوبی برای تیم استقلال است کمک بزرگی برای موفقیت استقلال در نیم فصل اول خواهد بود.
حمودی در ارتباط با بازی اول تیم استقلال برابر آلومینیوم هرمزگان افزود: چون شناخت کافی نسبت به این تیم نداریم ارزیابی تا حدودی سخت است، اما در عین حال تلاش خواهیم کرد شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.
وی همچنین در ارزیابی از کادر فنی امسال تیم استقلال گفت: امیر قلعه‌نویی سوابق زیادی دارد و از سوی دیگر هر زمان که هدایت تیمی را بر عهده گرفته به نتایج قابل قبول و خوبی دست یافته است. امیدوارم هر دو قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص دهیم.
حمودی در پاسخ به این سوال که با توجه به بالا بودن میزان آسیب دیدگی‌ تیم استقلال در فصل گذشته امسال چه نوع تمرینات بدنسازی انجام گرفته است؟ اظهار کرد: آسیب دیدگی‌ و مصدومیت خاص بازی فوتبال است و قابل پیش‌بینی نیست،‌ اما امسال با بدنسازی خوبی که تیم استقلال داشته اگر تیم دچار مشکل نشود بدون تردید لیگ بهتری را نسبت به فصل گذشته خواهیم داشت.
وی در پایان انجام تست پزشکی از تمام بازیکنان قبل از شروع نیم فصل اول رقابت‌های لیگ را نماد یک لیگ حرفه‌ای برای فوتبال ایران ذکر کرد و یادآور شد: انجام چکاپ کامل از تمام قسمت‌های مختلف بدن سبب می‌شود اگر بازیکنی قبل از شروع لیگ دچار مشکل خاصی باشد با گوشزد کردن آن به بازیکن یا باشگاه مربوطه میزان آسیب دیدگی‌ بازیکنان در طول فصل کاهش پیدا کند و در این روند به نظر می‌رسد بسیار موثر و کارآمد است.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: