علي فتح‌اله‌زاده: به رئیس‌جمهور نامه مي‌نويسم
تاريخ : پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, | 20:49 | نویسنده : Reza

مديرعامل باشگاه استقلال در واكنش به نحوه عملكرد پرسپوليس در نقل و انتقالات گفت: آن‌ها از امكانات دولتي استفاده مي‌كنند كه ما از آن محروم هستيم.

 علي فتح‌اله‌زاده درباره وضعيت استقلال در جمع خبرنگاران به نکات مهمی اشاره کرد. ایسنا در این‌باره نوشته است: فتح‌اله‌زاده می‌گوید: امسال اسير حاشيه و جوسازي‌ها نشديم. وقتي كه خود روزنامه‌ها به يك تيم لقب كهكشاني مي‌دهند ديگر ما بايد چه كار كنيم. نمي‌توانيم اين بازيكنان را كنار بگذاريم. تيم ما كامل است و وضعيت ما با پرسپوليس فرق مي‌كند. پرسپوليس بازيكن نداشت و به همين دليل ضعيف بود و نتايج خوبي نمي‌گرفت از همين رو مجبور بودند كه تيم را زير و رو كنند. ما اگر اسكلت تيم‌مان را حفظ و سه، چهار بازيكن را به آن اضافه كنيم، تيم خوبي خواهيم داشت. 

به عقیده فتح‌اله‌زاده بالاترين مقام فني تیم امير قلعه‌نوعی است كه گفته در فصل نقل و انتقالات كولاك كرده‌ايم بنابراين وقتي او چنين صحبتي را انجام مي‌دهد يعني اينكه تيم خوبي بسته‌ايم. ضمن اينكه قصد داريم دو، سه بازيكن خارجي خوب را به تيم اضافه كنيم تا نسبت به گذشته بهتر شويم.

مدیرعامل استقلال درباره شايعه صحبت پرسپوليس با تيموريان نيز گفت: اگر به صحبت كردن است من هم مي‌توانم همين حالا شماره مسي را بگيرم و با او صحبت كنم. بازيكن بايد تيمي را بخواهد و شرايط براي او مهيا باشد. مطمئن باشيد اگر تيموريان به خارج از كشور نرود غير از استقلال در تيم ديگري بازی نمی‌کند.

فتح‌اله‌زاده با بيان اينكه به احترام تیم‌ملی با بازيكنان ملي‌پوشان صحبت نكرده است، گفت: به احترام تیم‌ملی حتي با بازيكنان خودمان هم صحبت نكرديم و در اين حد حرمت تیم‌ملی را نگه داشتيم اما ديگران با بازيكنان ملي‌پوش تيم‌هاي ديگر صحبت كردند. امروز تيموريان نخستين بازيكني بود كه با او صحبت كرديم. همچنين با جباري و رحمتي هم صحبت كردم و به احتمال 90 درصد اين بازيكنان در استقلال ماندني هستند. ما چند بازیکن خارجي در نظر داريم که از كشورهاي برزيل، مجارستان و پرتغال هستند.

مديرعامل باشگاه استقلال با اشاره به جلسه‌اش با رئیس هيات مديره ادامه داد: براي اينكه دنبال منابع مالي باشيم جلسه گذاشتيم. امسال نمي‌توانيم در ابتداي فصل به فكر درآمدزايي باشيم. در حال تلاش هستيم و همفكري خوبي بين اعضاي هيات مديره به وجود آمده است.

او درباره اين شایعه و خبرسازی كه به نظر مي‌رسد هيات مديره قصد دارد به فتح‌اله‌زاده فشار وارد كند تا او از سمتش استعفا بدهد و پس از آن منابع مالي به باشگاه تزريق شود، گفت: من چند دفعه بايد استعفا بدهم؟ اين مسئله طوري شد كه خود رسانه‌ها مي‌گفتند حاجي رفت و برگشت. بالاتر از استعفا كه چيز ديگري نداريم. اگر اين گونه است چرا نگذاشتند بروم؟ اما نه، ما واقعا مشكل مالي داريم و همه هيات مديره در تلاش هستند كه منابع مالي به باشگاه تزريق شود و جلسات چند ساعته طولاني را براي اين موضوع برگزار مي‌كنيم.

چگونه است که پرسپوليس منابع مالي دارد اما استقلال از آن محروم است در جواب به این پرسش مهم فتح‌اله‌زاده می‌گوید: پرسپوليس امكانات دولتي دارد كه ما نداريم. آن‌ها از اين امكانات استفاده مي‌كنند. اگر درست باشد پس بايد به ما هم اين امكانات داده شود. متأسفانه اين مدل خودروهايي كه به آن‌ها كمك شد به ما ندادند. اگر وضعيت به همين ترتيب پيش برود از هواداران‌مان مي‌خواهم كه خودروهاي آن شركت‌ها را تحريم كنند.

وي افزود: آن‌ها از رانت استفاده مي‌كنند و به زودي نامه‌اي به محضر رئیس‌جمهور مي‌نويسم و مي‌گويم كه چقدر در مضيقه هستيم.

فتح‌اله‌زاده گفت: هواداران نگران نباشند. ما با چنگ و دندان تیم را حفظ می‌كنیم. اگر من پول نداشته باشم اما اعتبار زیادی دارم. ما حواس‌مان به همه جا هست و از برنامه باشگاه مس که خواهان سیدمهدی رحمتی است با خبریم. ما دست‌مان تنگ است ولی حواس‌مان جمع است. هواداران، نگران نباشند.



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: