مظلومی: استقلال قدرتمندتر از فصل گذشته است
تاريخ : یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, | 15:3 | نویسنده : Reza

 سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: این تیم امسال با حفظ اکثر بازیکنان خود و جذب چند بازیکن مطرح دیگر قدرتمندتر از فصل گذشته شده است.

''پرویز مظلومی'' روز یکشنبه در گفتگویی از تمدید قرارداد ''مجتبی جباری'' با تیم استقلال ابراز خرسندی کرد و افزود: آبی پوشان اکنون فقط ''فرهاد مجیدی'' را در فهرست نفرات خود کم دارند و در صورت جذب این مهاجم ارزنده، می توانند با قدرت کامل در دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران و لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند.


وی با بیان اینکه تیم استقلال امسال با دست خالی و بدون اختصاص بودجه مشخصی از سوی وزارت ورزش و جوانان بسته شد، اضافه کرد: ''علی فتح الله زاده'' مدیرعامل باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات نشان داد که مدیری موفق و شایسته در این زمینه است.


سرمربی سابق تیم استقلال اظهار امیدواری کرد: مسوولان وزارت ورزش هر چه سریعتر با تزریق منابع مالی مناسب، به برطرف کردن مشکلات مالی باشگاه استقلال کمک کنند و آبی پوشان با انگیزه و قدرت کافی در فصل پیش رو به مصاف حریفان بروند.


مظلومی یادآور شد: بدون شک تیم استقلال برای قهرمانی در آسیا بسته شده و با کادر فنی و بازیکنان مناسبی که در اختیار دارد دست یافتن به این هدف دور از دسترس نیست.


وی در خصوص زمزمه های حضور ''جواد نکونام'' در تیم استقلال اظهار داشت: با توجه به مصدومیت ''کیانوش رحمتی''، حضور نکونام در پست هافبک دفاعی می تواند به آبی پوشان در رسیدن به اهداف مورد نظر کمک شایانی کند، به طوری که استقلال در هر پست، دو بازیکن مطرح و آماده در اختیار داشته باشد.


مظلومی با قدردانی از مسوولان باشگاه استقلال به خاطر از وی برای شرکت در جشن رونمایی از پیراهن آبی پوشان در فصل پیش رو، افزود: متاسفانه به خاطر مسافرت نمی توانم در این جشن شرکت کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: