اتفاقی كه استقلال را به حاشیه می‌برد
تاريخ : یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, | 15:11 | نویسنده : Reza

اتفاقی كه استقلال را به حاشیه می‌برد/ از بین حنیف و صادقی فقط یك نفر باید بازی كند 

 استقلال تهران در شرایطی لیگ برتر را آغاز می‌كند كه امیر قلعه‌نویی مدافع میانی در فهرست تیمش دارد كه البته از بین آنها فقط 2 نفر بازی خواهند كرد.
 هر چند استقلال امسال در 3 جام درگیر است و این موضوع منطقی به نظر می رسد كه در هر پست چند بازیكن آماده داشته باشد ولی مطمئنا نیمكت‌نشینی ستاره‌های استقلال در فصل جدید بدون حاشیه نخواهد بود و قلعه‌نویی هم برای هر بازی نمی‌تواند بیشتر از 11 بازیكن را به زمین مسابقه بفرستد.
استقلال در پست دفاع میانی حنیف عمران‌ زاده، پژمان منتظری و امیرحسین صادقی را در اختیار دارد. نكته مهم اما این است كه از بین این 3 بازیكن فقط 2 نفر می‌توانند بازی كنند و یكی از آنها معمولا باید نیمكت‌نشین باشند. باید حضور پژمان منتظری مدافع ملی‌پوش استقلال را در قلب دفاع این تیم قطعی بدانیم و این بازیكن آنقدر برای قلعه‌نویی ارزش دارد كه او می‌خواست بازوبند را به پژمان بدهد. حالا باید دید امیر از بین صادقی و عمران‌زاده كدامیك را در كنار منتظری قرار خواهد داد.
اگر محرومیت و مصدومیت را در نظر نگیریم، از بین حنیف و صادقی یك نفر باید بیرون بنشیند و مطمئنا این دو بازیكن طاقت نیمكت‌نشینی طولانی مدت را ندارند. شاید استفاده چرخشی از این دو بازیكن یكی از راهكارهای به حاشیه كشیده نشدن استقلال باشد و حالا باید دید قلعه‌نویی چه تصمیمی خواهد گرفت.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: