فتح‌الله‌زاده:کار مجیدی را تاآخر هفته تمام می‌کنیم
تاريخ : یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, | 15:16 | نویسنده : Reza

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هنکه با ما قرارداد دارد و نمی‌دانم بدون اجازه ما در آلمان چه کار می‌کند.

علی‌ فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین شرایط استقلال،‌ پیوستن جواد نکونام و مسائل مختلف صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:


* اینکه گفته می‌شود جذب نکونام 10 میلیارد تومان برای شما هزینه دارد،‌ درست است؟


آنهایی که این مسائل را می‌نویسند به زودی به دادگاه می‌آیند و آن وقت متوجه می‌شوند تشویش اذهان عمومی یعنی چه. وقتی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردم رقم دقیق او چقدر است همه متوجه می‌شوند. اگر رقم پرداختی من به نکونام یک ریال بیشتر از آن چیزی باشد که در کنفرانس اعلام می‌کنم آن وقت من را اعدام کنند. من اگر 1.5 میلیارد پول داشتیم تیموریان را نگه می‌داشتیم.


* پس با این حساب همه چیز تمام شده است.


تقریبا همینگونه است و قرارداد این بازیکن به احتمال فراوان روز پنجشنبه هفته جاری در هیئت فوتبال ثبت خواهد شد.


* شما به جواد نکونام قول کاپیتانی داده‌اید؟


اصلا من در چنین مسائلی دخالت نمی‌کنم. ممکن است قلعه‌نویی از من نظر بخواهد ولی من هیچ وقت نمی‌گویم که کاپیتان چه کسی باشد.


* فرهاد مجیدی چطور؟


صبح امروز با فرهاد صحبت ‌کردم. قرار است آخر هفته او به تهران بیاید و همه چیز را تمام کنیم.


* قلعه‌نویی اعتقاد داشت در خصوص مجیدی باید از شما سوال کنیم.


همینطور است. من پل ارتباطی با فرهاد مجیدی بودم. مگر یادتان نیست که در خصوص جباری، قلعه‌نویی مسئولیت قبول کرد و مذاکرات را به او واگذار کرده‌ بودم؟ ما می‌خواستیم اختلافات به استقلال ضربه نزند و همینگونه نیز شد. حالا هم مسئولیت مجیدی را من قبول کردم تا با او مذاکره کنم.


* اما گفته می‌شود قلعه‌نویی پذیرفته جباری برگردد و مجیدی بیاید اما حالا که کار جباری تمام شده سرمربی استقلال مخالف بازگشت مجیدی است.


این مسائل کذب محض است. ما همه چیز را با هم هماهنگ می‌کنیم و یک عده از ارتباط خوب ما ناراحت هستند.


* قرار است فرهاد مجیدی در صورت توافق با استقلال امسال از فوتبال خداحافظی کند؟


اگر قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد بحثی وجود ندارد و ما کمک می‌کنیم او به جرگه مربیان بپیوندد اما هنوز در این خصوص با من صحبتی نکرده است.


* در خصوص ماجرای هنکه و ابراز تمایل او برای بازگشت به استقلال توضیح دهید.


تمام تعهدات را در مورد قرارداد هنکه انجام دادیم. ایشان پاداش‌ها را می‌خواهد و جریمه‌ها را یادش رفته است. اصلا چه کسی به او اجازه داده در تمرینات شرکت نکند؟ اگر او تا هفته آینده به تهران نیاید مطمئنا به فیفا شکایت خواهیم کرد.


* اما قلعه‌نویی گفته در بدو ورودش به استقلال سراغ هنکه را از شما گرفته و شما گفتید که او نیست.


مگر دروغ گفتم؟ قلعه‌نویی از من پرسید هنکه کجاست و من هم گفتم به ایران نیامده. حتی به او ایمیل زده‌ایم و گفتیم که اگر ادعا داری قرارداد بسته‌ای پس چرا در ایران حضور نداری؟ شما یک مطلب پیدا کنید که من گفته باشم هنکه را نمی‌خواهم. قراردادش را به موقع پرداخت کرده‌ایم و فقط پاداش‌ها و جرایم باقی مانده است. ظاهرا او یادش رفته که در یکی دو مسابقه فصل پیش به خاطر برخی نتایج کادر فنی را 5 درصد جریمه کردیم. مگر مظلومی و بهتاش فریبا جزو کادر فنی نبودند چطور آنها جریمه‌ها را پذیرفتند. آقای هنکه، اگر شما با ما قرارداد داری آلمان چه کار می‌کنی؟ همانطور که گفتم از طریق فیفا غیبت ایشان را پیگیری می‌کنیم و اگر کسانی بدون اطلاع از مفاد قرارداد هنکه با استقلال آب به آسیاب بریزند علیه آنها اقامه دعوی خواهیم کرد.


* رویانیان اعتقاد دارد در ماه رمضان نباید مسابقات برگزار شود نظر شما چیست؟


به عنوان مدیر یک باشگاه دولتی بزرگ ورزشی تابع قانون نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم. اگر این نظام تشخیص می‌دهد مسابقات برگزار شود ما بازی می‌کنیم و اگر قضیه برعکس باشد بازی نخواهیم کرد. من در این مورد تصمیم‌گیری نمی‌کنم و این مسئله در حیطه وظایف من نیست.


* ظاهرا چند بازیکن مشکل مالی داشتند و قرار بود دیروز با آنها صحبت کنید.


روز گذشته به بازیکنان پیغام فرستادم که قبل از بازی به آنها پول خواهم داد. قرار است امروز چند جلسه درباره مسائل مختلف به خصوص اسپانسر داشته باشم. به آنهایی که تماس نگرفتم اعلام می‌کنم تا قبل از بازی روز جمعه با آلومینیوم به بازیکنان مبالغی را خواهم پرداخت.


* صحبت خاصی ندارید؟


از هواداران استقلال تشکر می‌کنم. همیشه می‌گویند صبر کلید مشکلات است و آنها نیز صبوری کردند و دیدند که تیم خوبی بستیم و امیدواریم که ثمراتش را در طول مسابقات ببینیم.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: