بیانی: استقلال و آغاز خوش در فصل جاری
تاريخ : یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, | 18:17 | نویسنده : Reza

شاهرخ بیانی، آنالیزور تیم استقلال درخصوص اردوی ترکیه و نتایج حاصل شده از این اردو اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. این اردو هم برای بازیکنان مفید واقع شد و هم برای کادرفنی. بچه‌ها با جدیت به تمرین پرداختند و توانسته‌اند به مرز آمادگی 80 درصد برسند.

آنالیزور استقلال جذب تنی چند از بازیکنان را در روز آخر پایان خوش برای استقلال قلمداد کرد و افزود: روز پنجشنبه هم مجتبی جباری و جانواریو آمدند و قرارداد خود را ثبت کردند. تا استقلالی شدن نکونام هم راهی نمانده.

وی درخصوص آمدن فرهاد مجیدی افزود: تا آن‌جایی که می‌دانم باشگاه تمایل به جذب هر دو نفر این فوتبالیست‌های بزرگ را دارد. که اگر این مهم اتفاق بیفتد، می‌توان گفت پایان خوش استقلال رقم خورده است. خدا را شکر که تیم خوبی بسته شد و صد هزار مرتبه شکر که آدم‌هایی که به استقلال آمده‌اند این تیم را دوست دارند.

بیانی برای مقابله با آلومینیوم در هفته اول اعلام آمادگی کرد و ادامه داد: به این تیم شناخت داریم. تیم‌های اکبر میثاقیان تقریبا بسته بازی می‌کنند و دوندگی در تیم‌های این مربی شدت بیشتری دارد. تیم ما خوب و حرفه‌ای است و امیدواریم بتوانیم مقابل آلومینیوم نیز با یک نتیجه راضی کننده و تماشاگرپسند سربلند شویم.

 



نظرات شما عزیزان:

م.ع
ساعت19:33---25 تير 1391
salam manam khoshhal misham az tabadol link ba ye havadar abiiiiiiiiiiiiiiپاسخ: سلام لینکیدمت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: