اکبرپور پیراهن شماره 7 مجیدی را پس داد این یعنی بازگشت قطعی فرهاد به استقلال

حدود یک ماه پیش بود. سیاوش اکبرپور استقلالی شد و میلاد میداودی آبی‌پوش ماند تا یک شماره 10 بماند و دو مدعی. سرانجام میداودی پیراهن شماره 10 را بر تن نگه داشت و امیر قلعه‌نویی در پاسخ به مصاحبه‌های مجیدی علیه خود شماره 7 فرهاد را تقدیم سیاوش اکبرپور کرد تا مهاجم مورد علاقه امیر فصل جدید را با پوشیدن پیراهن مجیدی پشت سر بگذارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و وب سایت خبری کانون هواداران باشگاه استقلال ،حالا و در روزهایی که بحث بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال شنیده می‌شود اتفاق جالبی در این باشگاه رخ داد. دیروز سیاوش اکبرپور به باشگاه رفت، پیراهن شماره 7 را پس داد و در اتفاقی عجیب شماره 4 را برای فصل جدید انتخاب کرد.
این اتفاق و تغییر شماره ناگهانی سیاوش اکبرپور نشانه‌هایی است از بازگشت قطعی فرهاد مجیدی به استقلال. یعنی اگر مجیدی به استقلال بر‌گردد سیاوش دیگر شماره 7 را به تن نمی‌کند و شماره 4 را برای فصل جدید برمی‌گزیند. اکبرپور با تایید انتخاب شماره 4 به عنوان شماره پیراهن جدید خود در استقلال حرف‌های جالبی به زبان می‌آورد: «درست است. دیروز به باشگاه رفتم و پیراهن شماره 4 را برای فصل جدید انتخاب کردم. از اول شماره 4 را دوست داشتم و علاقه‌ای به پیراهن فرهاد مجیدی یا همان شماره 7 نداشتم.»
از اکبرپور پرسیدیم اگر علاقه نداشتی چرا این پیراهن را در اردوی ترکیه به تن کردی که جواب جالبی داد: «لباس نبرده بودم و مجبور شدم شماره 7 را بپوشم. از اول دوست نداشتم این پیراهن را به تن کنم و گفتم که مجبور شدم با این شماره به میدان بروم.»
شماره 4 در اکثر تیم‌ها تن مدافعان و برخی مواقع هافبک‌ها است. حالا سیاوش اکبرپور می‌خواهد شماره 4 بپوشد، بازیکنی که هافبک هجومی است و مهاجم.
اکبرپور البته موضوع را عجیب نمی‌داند و می‌گوید: «چرا عجیب است که من شماره 4 بپوشم؟ اصلا عجیب نیست! شماره 9 متعلق به برهانی است و میداودی هم 10 می‌پوشد. شماره 11 هم به تن بازیکن جوانمان، امین منوچهری است. من هم چون به شماره 4 علاقه داشتم با این پیراهن در لیگ دوازدهم بازی می‌کنم.»
بازگشت مجیدی اتفاقی است که مخالفان بسیاری در تیم، کادر فنی و باشگاه استقلال دارد. سیاوش اکبرپور سعی می‌کند در مواجهه با سوالی درباره بازگشت مجیدی حرفی نزند.
وقتی از اکبرپور می‌پرسیم تغییر شماره تو مربوط به بازگشت مجیدی است تلاش می‌کند صحبتی انجام ندهد: «من خبری از هیچ‌کس ندارم. نمی‌توانم درباره بازگشت مجیدی حرفی بزنم چرا که اصلا در جریان نیستم. شماره 4 را دوست داشتم و آن را انتخاب کردم. پوشیدن این پیراهن ربطی به بازگشت مجیدی و این حرف‌ها ندارد.»
از سیاوش اکبرپور سوال کردیم آیا علاقه‌ای به بازگشت مجیدی دارد یا نه که واکنشی اینچنینی داشت: «مگر به علاقه من است که کسی در استقلال باشد یا نه؟ جذب بازیکن جدید دست من نیست، دست کادر فنی و مدیریت باشگاه است. به همین خاطر من نمی‌توانم درباره بازگشت مجیدی حرفی بزنم.»
اکبرپور درباره خریدهای استقلال و اینکه حالا به این تیم لقب کهکشانی داده‌اند، می‌گوید: «با آمدن جانواریو و توزی و تمدید قرارداد جباری حالا یک تیم کامل داریم البته ما دنبال لقب کهکشانی نیستیم و مهم این است که حرف‌های‌مان را در زمین مسابقه بزنیم.»
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: