پرسپولیسی‌ها می‌ترسند، هزینه زیادشان جواب ندهد !
تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, | 20:51 | نویسنده : Reza

پیشنهاد سردار رویانیان مدیرعامل پرسپولیس برای تعطیلی لیگ در ماه مبارک رمضان با انتقاد برخی از اهالی فوتبال همراه شده است. محمود یاوری سرمربی فجر در حالی منتقد رویانیان است که مدعی شده بازی‌ها 2 ساعت بعد از افطار انجام می‌شود یعنی حدود ساعت 22:45 که البته اینطور نیست. جناب سرهنگ می‌گوید: «متاسفانه خدمت علما و مراجع بد اطلاع دادند و گفتند قرار است وسط روز بازی‌ها برگزار شود در حالی که همه می‌دانند بازی‌ها قرار است 2 ساعت بعد از افطار انجام شود و هیچ دلیلی بر روزه خواری و حرمت شکنی وجود ندارد. تازه تمرین‌های تیم‌ها هم حتی بعد از افطار است. اینها همه بهانه است تا تیمشان به هماهنگی برسد.
متاسفانه چون آنها پول زیادی می‌گیرند و خیلی هم برای تیمشان خرج کردند، حالا که می‌بینند تیمشان عقب افتاده و دیر شروع کرده، دیر سرمربی آوردند، می‌خواهند با استفاده از قدرت کاذبی که دارند اعمال نفوذ کنند. متاسفانه زورشان هم بیشتر است در حالی که قدرت حقیقی آیین نامه و قوانینی است که طبق آن فوتبال اداره می‌شود.» یاوری با اشاره به برگزاری بازی‌ها در سال‌های گذشته در همین ماه مبارک می‌گوید:‌ «مسوولان پرسپولیس می‌خواهند با قدرت کاذب کاری کنند تا لیگ عقب بیفتد و چرخشان بچرخد. تیم‌هایی که زود شروع کردند و به موقع همه کارشان را انجام دادند این وسط چه گناهی دارند؟ تنها این را می‌گویم که «خودشکن، آینه شکستن خطاست».
متاسفانه دارند از دین استفاده تبلیغاتی می‌کنند. آنها چون زیاد خرج کردند از ترس اینکه مبادا این همه هزینه نتیجه ندهد دارند سوء استفاده می‌کنند. تازه معلوم نیست این پول از کجا آمده که این همه هزینه کردند. فدراسیون اگر فدراسیون است و استقلال دارد باید اعمال قانون کند و از خودمحوری‌ها جلوگیری کند. آنها 30 میلیارد هزینه کردند و ما 3 میلیارد. از مقایسه فیل و فنجان هم گذشته.»
او مشکلات مالی فجر را بسیار نگران‌کننده می‌داند: «متاسفانه هیچ مسوولی به تیم کمک نکرده. استاندار قول‌هایی که داده را عملی نکرده است. شرایط اینطور باشد اتفاق‌های بدی می‌افتد به خصوص اینکه 4 و نیم تیم از لیگ سقوط می‌کنند. البته معتقدم کم شدن تیم‌ها ضعف فدراسیون را می‌رساند. اصلا با کاهش تیم‌ها موافق نیستم. باید تیم‌ها را نسبت به جمعیت خود نگاه کنیم. انگلیس چند برابر کمتر از ایران جمعیت دارد ولی لیگ آنها 20 تیمی برگزار می‌شود. آیا آنها هم اشتباه می‌کنند؟ اگر ما می‌گوییم از لحاظ امکاناتی ضعیف‌تر هستیم درست اما چرا به جای کم کردن تیم‌ها، امکانات خود را درست نمی‌کنیم؟ با این همه هزینه‌ها و ریخت و پاش‌ها چرا امکانات را درست نکنیم؟ وقتی یک تیم برای یک فصل 30 میلیارد هزینه می‌کند، چطور نمی‌توانیم امکانات را ارتقا دهیم؟
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: