گزارش حاشیه ها و تمرین استقلال
تاريخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, | 11:53 | نویسنده : Reza

هواداران استقلال در تمرین امروز یک پرچم 50 متری را به محل تمرین آورده بودند.

تیم فوتبال استقلال در فاصله 3 روز به اولین دیدار خود در لیگ برتر تمرینات خود را پیگیری کرد. تمرین آبی‌پوشان با 15 دقیقه تاخیر آغاز شد.
* حدود 500 هوادار استقلال در تمرین امروز حضور داشتند. آنها یک پرچم بزرگ 50 متری را با خود به کمپ استقلال آورده بودند و آن را از روی پشت بام یکی از ساختمان‌های کناری پهن کردند. این پرچم به حدی بزرگ بود که تعجب بازیکنان و کادر فنی را در پی داشت. استقلالی‌ها اعلام کردند می‌خواهند این پرچم را روز جمعه به ورزشگاه آزادی ببرند. استقبال تماشاگران از تمرین استقلال آنقدر خوب بود که برخی‌ها در بین تماشاگران پرچم‌های این تیم را می‌فروختند.
* شاهرخ بیانی، دکتر نوروزی،‌ منصور پورحیدری، رضا رجبی، علوی مشاور فتح‌الله‌زاده و حجت الاسلام مالک تمرین آبی پوشان در محل تمرین حضور داشتند.
* حنیف عمران‌زاده که روز گذشته به دلیل درد از ناحیه گردن تنها 30 دقیقه تمرین کرده بود امروز بدون مشکل در کنار آبی پوشان به تمرین پرداخت.
* در ابتدای تمرین امیر قلعه نویی بازیکنان را جمع کرد تا برای دقایقی با آنها صحبت کند. در این لحظه پسر امیر حسین صادقی که با پیراهن آبی به تمرین استقلال آمده بود نزد قلعه نویی رفت و همین مسئله باعث شد قلعه نویی در حضور وی چند دقیقه‌ای با بازیکنان صحبت کند و صحبت‌هایی را هم با فرزند صادقی انجام دهد.
* مجتبی جباری مثل روزهای گذشته تنها به دویدن دور زمین پرداخت و در تمرینات گروهی شرکت نکرد. طبق گفته قلعه نویی این بازیکن برای آمادگی کامل به 3 هفته زمان نیاز دارد.
* تماشاگران استقلال در خصوص آخرین وضعیت جواد نکونام باشگاه از یکدیگر سؤال می‌پرسیدند.
* بازیکنان استقلال تمرین ضربات ایستگاهی را نیز در دستور کار خود قرار داده بودند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: